Navision Dynamics NAV - Asociere cont corespondent - pe lot

Dynamics NAV (Navision) – operare jurnale contabile cu cont corespondent

Dynamics NAV (Navision) – operare jurnale contabile cu cont corespondent Jurnalele sunt utilizate în contabilitate pentru a înregistra, cronologic și sistematic, diversele tranzacții care survin în decursul desfășurării de către companii a activităților comerciale. În Dynamics NAV (Navision) pentru majoritatea tranzacțiilor există forme dedicate în modulele operaționale – vânzări, cumpărări, producție etc., iar jurnalele contabile […]

Definirea unui articol în Dynamics NAV (Navision)

Fișa articolului în Dynamics NAV (Navision)

Fișa articolului în Dynamics NAV (Navision) Managementul  stocurilor este un punct de convergență a mai multor departamente dintr-o companie: aprovizionare, depozit, vânzare, producție, service. Din acest motiv, în  Dynamics NAV (Navision), ca și în alte sisteme de tip ERP, articolele reprezintă elementele cu cel mai mare nivel de complexitate. Acum însă ne propunem să arătăm […]

Dynamics NAV (Navision) - Matrice Prețuri

Politici de preț în Dynamics NAV (Navision)

Politici de preț în Dynamics NAV (Navision) Companiile care activează în piețe sensibile la preț  – și mai toate piețele sunt așa, trebuie să aplice în relația cu clienții prețuri diferențiate, funcție de volumul tranzacțiilor sau de caracterul special al fiecărei relații furnizor-client. Există clienți mari, strategici, cărora trebuie să li se ofere prețuri speciale, […]

Dynamics (Navision) 365 Business Central-EMEA

Directions EMEA – eveniment dedicat Dynamics 365 Business Central (Navision)

Directions EMEA – eveniment dedicat Dynamics 365 Business Central (Navision) În prima decadă a lunii octombrie a avut loc ”Directions EMEA”, un eveniment anual care adună laolaltă toți partenerii ce implementează Dynamics 365 Business Central (cunoscut și ca Dynamics NAV/Navision). Evenimentul cuprinde conferințe și workshop-uri despre Dynamics 365 Business Central, despre produse colaterale și despre […]

ERP Sure Step

Etapele unei implementări de sistem ERP

Etapele unei implementări de sistem ERP Sistemele  ERP (Enterprise Resource Planning) sunt aplicații informatice care susțin majoritatea proceselor de afaceri dintr-o companie și, prin urmare, au o complexitate ridicată. Implementarea unor astfel de sisteme nu se poate face într-o singură zi sau prin câteva clic-uri de mouse, ci presupun un proces laborios, de lungă durată, […]