Fără un sistem informatic adecvat, cu o integrare deplină între magazinul online și ERP-ul companiei, tratarea precisă și controlată a comenzilor din Internet ar fi fost imposibilă.

Având suportul unui sistem cum este Microsoft Dynamics NAV și în Kepler un partener de implementare care a înțeles constrângerile noastre operaționale și ne-a asigurat instrumentele și automatizările necesare, am putut să preluăm cu resurse minime și cu deplin succes volumul mare de operațiuni din magazinul online.

La numai câteva luni de la implementarea modulului financiar din Navision putem spune ca activitățile din departamentul financiar contabil sunt mai ușor de gestionat. O situație pentru a cărei realizare era nevoie înainte de o jumătate de zi de lucru se obține acum în numai câteva minute.

Dynamics NAV reprezintă o alegere strategică pentru compania noastră și contăm în continuare pe partenerii noștri de la Kepler pentru suportul și menținerea pe termen lung a sistemului.

Am apreciat din start profesionalismul echipei Kepler, capacitatea lor de a înțelege cerințele noastre și disponibilitatea lor de a investi toată energia necesară pentru a pune în practică un obiectiv care părea aproape imposibil: în numai 5 săptămâni, departamentul comercial și cel de depozite și livrări să lucreze pe noul sistem.

„Kepler acted as subcontractor for our global Navision supplier in Austria. They have been involved in developing, delivering and maintenance of modules to meet Romanian legal requirements, and also in end user training on standard Navision. Their skills are excellent and they did a very good job.”

Aveam nevoie de un software și de un partener de implementare care să ne ajute să demarăm rapid activitatea companiei noastre, nou create, și care în același timp să ne susțină pe termen lung. Soluția Dynamics NAV oferită de Kepler a răspuns la toate așteptările, iar echipa de consultanți care a implementat sistemul ne-a impresionat prin profesionalism și prin capacitatea de a ne înțelege cerințele și a ne îndruma în alegerea celor mai bune soluții. În numai câteva săptămâni, am avut la dispoziție un sistem complet funcțional, care acoperă procesele noastre financiar-contabile și ne oferă raportările cerute de managementul companiei și de grupul din care facem parte.

Proiectul a fost o provocare, pentru că ne așteptam la un un număr mare de comenzi și la o presiune ridicată pe operațiunile de logistică. În condițiile date, era critic să definim în detaliu fluxurile de date, să anticipăm toate situațiile posibile și să alegem soluțiile optime.

Conectarea strânsă a celor doua sisteme – magazinul online și sistemul ERP Dynamics NAV – și testarea lor intensă în condiții similare celor reale a mobilizat la maximum echipele comune Nova Distribution – Kepler.

Cu suportul echipei Kepler am reușit să definim și să urmam proceduri de lucru riguroase, lucru care a contribuit în mod decisiv ca totul să meargă așa cum am sperat la punerea în funcțiune.

Prin implementarea sistemului Dynamics NAV, planificăm și urmărim în detaliu producția, stocurile, livrările și fluxurile de numerar și putem răspunde în timp real cererilor clienților.

Având suportul sistemului pentru politicile noastre de promoții, discounturi și facilități acordate clienților, am putut crește volumul vânzărilor și urmări cu precizie soldurile clienților, marginile comerciale și eficiența forței de vânzări. Echipa Kepler ne-a ajutat să avem un sistem adaptat pe deplin cerințelor și constrângerilor activității noastre.

„Thank you so much! We finished now our inventory of the companies without any difficulties with the software. It works fine. Thank you a lot for your collaboration and contribution to this success. We found new functionalities that we will request for the future, but the principal is realized.”