Procesele de afaceri și sistemele ERP Companiile, pentru a-și realiza obiectivele, trebuie să desfășoare o serie de activități, activități care de obicei sunt grupate funcțional în cadrul unor departamente: aprovizionare, producție, vânzare, financiar, resurse umane etc. Gruparea activităților în departamente este utilă, dar poate induce impresia eronată că departamentele funcționează independent unul de celălalt, și […]
https://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2023/03/Procesele-de-afaceri-Sistemele-ERP-.jpeg5511046George Baciuhttps://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2016/10/Logo-KEPLER-Mediu-800x800-300x300.pngGeorge Baciu2023-03-23 12:09:182023-03-23 13:23:55Procesele de afaceri și sistemele ERP
Centrul de rol în Business Central Orice aplicație de afaceri, pe lângă funcționalitățile pe care le asigură, trebuie să ofere utilizatorului și o interfață grafică care să ușureze munca acestuia. Când vorbim despre sistemele ERP, caracterizate prin complexitate și modularitate, e cu atât mai important ca utilizatorul să dispună de această interfață, care să fie […]
https://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2023/03/Business-Central-Actiuni-Centre-Rol.png6191287George Baciuhttps://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2016/10/Logo-KEPLER-Mediu-800x800-300x300.pngGeorge Baciu2023-03-20 10:53:462023-03-24 11:45:28Centrul de rol în Business Central
Inventarul fizic în Business Central Reglementările financiar-contabile impun ca într-o companie cel puțin o dată pe an să se realizeze o inventariere a elementelor de activ şi de pasiv, inventariere executată la sfârșitul exercițiului financiar. În cadrul inventarierii elementelor de activ stocurile sunt cele care necesită cel mai însemnat volum de muncă. Mai întâi, se […]
https://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2023/03/Business-Central-Jurnal-inventar-fizic-1.png6071308George Baciuhttps://kepler-ms.ro/wp-content/uploads/2016/10/Logo-KEPLER-Mediu-800x800-300x300.pngGeorge Baciu2023-03-14 13:27:552023-03-14 17:14:38Inventarul fizic în Business Central
Sistemele ERP și ChatGPT În general, schimbările tehnologice sunt graduale. Apar mereu mici îmbunătățiri, într-un proces de inovație continuă. Există însă și momente de ruptură, când o singură invenție sau tehnologie poate schimba brusc și radical lucrurile în mai multe domenii. Și se pare că asistăm la un astfel de moment, odată cu lansarea sistemului […]
Business Central – lucrul cu jurnale contabile Sistemul ERP Dynamics Business Central asigură înregistrarea majorității tranzacțiilor în cadrul diverselor sale module operaționale: facturile în modulele de cumpărări și vânzări, bonurile de consum în modulul de stocuri, comenzile de producție în modulul de fabricație etc. Modulele operaționale sunt integrate cu contabilitatea prin intermediul grupelor de înregistrare […]
Procesele de afaceri și sistemele ERP
în Blog, ERPProcesele de afaceri și sistemele ERP Companiile, pentru a-și realiza obiectivele, trebuie să desfășoare o serie de activități, activități care de obicei sunt grupate funcțional în cadrul unor departamente: aprovizionare, producție, vânzare, financiar, resurse umane etc. Gruparea activităților în departamente este utilă, dar poate induce impresia eronată că departamentele funcționează independent unul de celălalt, și […]
Centrul de rol în Business Central
în Blog, business centralCentrul de rol în Business Central Orice aplicație de afaceri, pe lângă funcționalitățile pe care le asigură, trebuie să ofere utilizatorului și o interfață grafică care să ușureze munca acestuia. Când vorbim despre sistemele ERP, caracterizate prin complexitate și modularitate, e cu atât mai important ca utilizatorul să dispună de această interfață, care să fie […]
Inventarul fizic în Business Central
în Blog, business centralInventarul fizic în Business Central Reglementările financiar-contabile impun ca într-o companie cel puțin o dată pe an să se realizeze o inventariere a elementelor de activ şi de pasiv, inventariere executată la sfârșitul exercițiului financiar. În cadrul inventarierii elementelor de activ stocurile sunt cele care necesită cel mai însemnat volum de muncă. Mai întâi, se […]
Sistemele ERP și ChatGPT
în Blog, business central, ŞtiriSistemele ERP și ChatGPT În general, schimbările tehnologice sunt graduale. Apar mereu mici îmbunătățiri, într-un proces de inovație continuă. Există însă și momente de ruptură, când o singură invenție sau tehnologie poate schimba brusc și radical lucrurile în mai multe domenii. Și se pare că asistăm la un astfel de moment, odată cu lansarea sistemului […]
Business Central – lucrul cu jurnale contabile
în Blog, business centralBusiness Central – lucrul cu jurnale contabile Sistemul ERP Dynamics Business Central asigură înregistrarea majorității tranzacțiilor în cadrul diverselor sale module operaționale: facturile în modulele de cumpărări și vânzări, bonurile de consum în modulul de stocuri, comenzile de producție în modulul de fabricație etc. Modulele operaționale sunt integrate cu contabilitatea prin intermediul grupelor de înregistrare […]