Procesele de afaceri și sistemele ERP

Procesele de afaceri și sistemele ERP Companiile, pentru a-și realiza obiectivele, trebuie să desfășoare o serie de activități, activități care de obicei sunt grupate funcțional în cadrul unor departamente: aprovizionare, producție, vânzare, financiar, resurse umane etc. Gruparea activităților în departamente este utilă, dar poate induce impresia eronată că departamentele  funcționează independent unul de celălalt, și […]

Business Central - Acțiuni Centre Rol

Centrul de rol în Business Central

Centrul de rol în Business Central Orice aplicație de afaceri, pe lângă funcționalitățile pe care le asigură, trebuie să ofere utilizatorului și o interfață grafică care să ușureze munca acestuia. Când vorbim despre sistemele ERP, caracterizate prin complexitate și modularitate, e cu atât mai important ca utilizatorul să dispună de această interfață, care să fie […]

Business Central - Jurnal inventar fizic

Inventarul fizic în Business Central

Inventarul fizic în Business Central Reglementările financiar-contabile impun ca într-o companie cel puțin o dată pe an să se realizeze o inventariere a elementelor de activ şi de pasiv, inventariere executată la sfârșitul exercițiului financiar. În cadrul inventarierii elementelor de activ stocurile sunt cele care necesită cel mai însemnat volum de muncă. Mai întâi, se […]

Sistem ERP - ChatGPT

Sistemele ERP și ChatGPT

Sistemele ERP și ChatGPT În general, schimbările tehnologice sunt graduale. Apar mereu mici îmbunătățiri, într-un proces de inovație continuă. Există însă și momente de ruptură, când o singură invenție sau tehnologie poate schimba brusc și radical lucrurile în mai multe domenii. Și se pare că asistăm la un astfel de moment, odată cu lansarea sistemului […]

Dynamics Business Central - Jurnale Contabile

Business Central – lucrul cu jurnale contabile

Business Central – lucrul cu jurnale contabile Sistemul ERP Dynamics Business Central asigură înregistrarea majorității tranzacțiilor în cadrul diverselor sale module operaționale: facturile în modulele de cumpărări și vânzări, bonurile de consum în modulul de stocuri, comenzile de producție în modulul de fabricație etc. Modulele operaționale sunt integrate cu contabilitatea prin intermediul grupelor de înregistrare […]