Green Cola România a ales Dynamics NAV
Green Cola România a ales Dynamics NAV
Green Cola România, un startup românesc, a ales să implementeze sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV furnizat de către Kepler Management Systems.
Green Cola este una dintre companiile cu cea mai rapidă dezvoltare din industria FMCG din Grecia. Totul a început în 2012, când a fost lansat brandul Green Cola ca rezultat al perseverenței și pasiunii depuse de companie pentru a oferi o alternativă naturală la băuturile de tip cola, creată pe baza unei formule revoluționare.
Green Cola este îndulcită natural cu stevia, conține cafeină din boabe de cafea verde, având gustul inconfundabil de cola fără calorii, aspartam sau arome artificiale.
De obicei, companiile aflate la început de drum pornesc cu un program de contabilitate și cu multă muncă manuală în excel, ca abia apoi, după ani de zile și multe frustrări, să înțeleagă beneficiile implementării unui sistem ERP. Nu acesta a fost cazul companiei Green Cola România, care încă de la înființare a știu că are nevoie de un sistem ERP care să-i susțină dezvoltarea.
”Am dorit o soluție care să permită cât mai multe automatizări, mai ales pe partea de vânzări, care să fie de la un furnizor internațional și să avem acces la actualizări. Ținând cont și de faptul că ne gândim la posibilitatea extinderii afacerii în afara țării, aveam nevoie de un ERP cu acoperire internațională, iar Microsoft Dynamics NAV a fost pentru noi alegerea cea mai potrivită” declară Cristina Rublinceanu, Finance Manager în cadrul Green Cola România.
Microsoft Dynamics NAV se implementează prin intermediul partenerilor, existând așadar posibilitatea ca un client să-și aleagă partenerul. Green Cola a ales ca partener Kepler Management Systems, în baza unei recomandări, dar și a unei oferte foarte avantajoase privind Localizarea Microsoft Dynamics NAV.
Implementarea a început în septembrie 2016 și a durat circa trei luni, astfel că în decembrie sistemul era funcțional. Au fost implementate modulele de financiar, aprovizionare, vânzări și stocuri.
Beneficiile implementării au devenit palpabile încă de la început. În primul rând, în aria vânzărilor s-a redus foarte mult timpul de operare; odată creată comanda de vânzare, livrarea și facturarea se realizează automat.
De asemenea, politicile de prețuri și discounturi se pot gestiona eficient în sistem, acoperind orice situație posibilă, iar pentru agenții de vânzare există urmărirea lor ca volum de vânzări și încasări.
Cu toate că producția este externalizată, e nevoie de o evidență detaliată a stocurile pe locații, cu urmărirea pe loturi – ceea ce se realizează în Dynamics NAV.
Însă cel mai mare beneficiu e dat de posibilitatea analizei foarte detaliate a datelor afacerii, după criteriile stabilite de către Green Cola. Prin intermediul dimesniunilor, se fac analize pe brand, pe produs, pe zona geografică, pe categorii de client și pe campanii.
Băutura Green-Cola e disponibilă pe piața românească atât în marile magazine (Auchan, Mega-Image, Rompetrol, Lukoil, Lidl) cât și prin intermediul distribuitorilor tradiționali de băuturi răcoritoare.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!