Tachonan Service continuă cu sistemul ERP  Microsoft Dynamics NAV

Despre companie

Tachonan Service este o companie  specializată pe servicii în domeniul siguranței transporturilor și al echipamentelor de confort: tahografe, limitatoare de viteză, sisteme de măsurare a consumului de combustibil etc. Compania are o vechime de peste 20 de ani în piață, având un parteneriat  de succes cu concernul VDO.

Situația inițială

De la bun început compania a înțeles importanța unui sistem ERP și de aceea a  implementat Microsoft Dynamics NAV (Navision)  versiunea 3.7, fiind una dintre primele companii din România care a implementat Dynamics NAV. Anii au trecut însă, iar nevoile informaționale ale companiei au crescut și tehnologia a evoluat, astfel că versiunea curentă a sistemului nu mai făcea față cerințelor. Utilizatorii erau nemulțumiți de viteza de lucru și customizările erau complicat de realizat din cauza tehnologiei învechite. În plus, de la versiune la versiune în Dynamics NAV apăreau noi funcționalități, dar acestea nu erau disponibile, deși compania avea nevoie de ele.

Soluția

În aceste condiții un upgrade la o versiune nouă de Dynamics NAV era soluția firească, la momentul respectiv fiind disponibilă versiunea Microsoft Dynamics NAV 2016. Implementarea a demarat cu faza de analiză la începul lunii octombrie, iar la 1 decembrie 2016 sistemul era deja funcțional. Durata scurtă a implementării, de circa două luni de zile, s-a datorat faptului că s-a lucrat intens și a existat o foarte bună colaborare între Tachonan Service și Kepler Management Systems.

”Echipa de implementare, dar și managementul companiei, au demonstrat încă de la început că ne pot ajuta și că ne putem baza pe ei pe termen lung. Rezultatul a fost cel așteptat. Am realizat, împreună, o implementare de succes. În plus, a existat o chimie foarte bună între noi și  cei de la Kepler.”

Nan Petru – Director General Tachonan Service

Au fost implementate modulele de : Financiar-Contabilitate, Gestiune Mijloace Fixe, Achiziții, Stocuri și Vânzări.

Beneficiile implementării

Implementarea a generat în primul rând creșterea vitezei de lucru și eliminarea unor erori de operare. Au devenit disponibile noi funcționalități: integrarea cu aplicația Microsoft Outlook,  accesul la sistem de pe dispozitive mobile, posibilități de căutare avansate în sistem a informațiilor.

Tot ca urmare a implementării, s-au putut extrage din sistem declarațiile către autoritățile fiscale, ceea ce înainte nu era posibil, declarații care se găsesc în pachetul de Localizare Kepler Manament Systems.

Noua versiune a adus și o schimbare a filozofiei de operare. Utilizatorii și-au putut personaliza interfața de lucru prin intermediul rolurilor, astfel încât să aibă acces doar la funcționalitățile și rapoartele pe care aceștia le folosesc. Accesul prin intermediul rolurilor (RTC) a contribuit astfel la creșterea productivității muncii.