Dynamics 365 Business Central (Navision) -Margins

Lansare Dynamics 365 Business Central 2021 – Release Wave 2

Lansare Dynamics 365 Business Central 2021 – Release Wave 2

La începutul lunii octombrie, Microsoft a lansat versiunea Dynamics 365 Business Central Release Wave 2. Sistemul ERP Business Central se află într-un proces de îmbunătățire continuă pentru că, după cum poate știți, în fiecare an se lansează două versiuni majore de produs, în lunile aprilie și octombrie, iar versiuni minore de produs sunt oferite în fiecare lună.

Printre îmbunătățirile din această nouă versiune se remarcă funcționalitatea privind trimiterea de email-uri direct din Business Central. Astfel, acum se poate trimite email din orice entitate din sistem căreia i se poate atașa un cont de email: client, furnizor, angajat, cont bancar etc.

Dynamics 365 Business Central - Trimitere email din Business Central

Email-ul poate fi trimis inclusiv cu atașamente, iar la nivel de entitate se regăsește o arhivă cu email-urile care au fost trimise.Dynamics 365 Business Central - Arhivă email din Business CentralTot în această versiune de Business Central s-a îmbunătățit funcționalitatea prin care se pot previzualiza înregistrările contabile asociate unei tranzacții, anume prin faptul că se pot afișa totaluri la nivel de conturi, ceea ce ajută contabilii la verificarea corectitudinii tranzacțiilor:

Dynamics 365 Business Central - Previzualizare înregistrare ierarhica

Până acum, pe liniile documentelor de cumpărare și de vânzare (oferte, comenzi, facturi) din Business Central, la inserarea unei linii noi tipul implicit de pe linie era ”Articol”. Acum, acest tip implicit se poate modifica în ferestrele de parametrizare vânzări sau cumpărări, putând fi și altceva decât articol: cont contabil, resursă etc.Dynamics 365 Business Central - Tip linie document vânzare

Aces gen de setare poate folosi unei companii care, de exemplu, facturează mai frecvent servicii decât articole.

O altă funcționalitatea care a fost semnificativ îmbunătățită este cea privind șabloanele de date. Șabloanele sunt informații predefinite care pot fi folosite la crearea unor fișe noi de clienți, furnizori, articole și angajați. Inițial, exista un număr de limitat de informații care puteau fi completate la definirea unui șablon de date, dar acum prin personalizare se pot adăuga câmpuri noi șablonului.Dynamics 365 Business Central - Șabloane client personalizate

Mai important poate, aceste șabloane de date se pot aplica și entităților deja existente, ceea ce înseamnă că se pot realiza cu ușurință modificări de informație pe mai multe fișe o dată. De exemplu, dacă vrem să stabilim o limită de credit comercial pentru mai mulți clienți, putem adăuga pe un șablon de client câmpul ”Limită de credit”, setăm pe câmpul din șablon valoarea maximală a creditului, iar apoi aplicăm șablonul la toți clienții pentru care dorim să stabilim limita de credit.

Alte noutăți pe care aici le menționăm pe scurt sunt: posibilitatea de a adăuga un filtru buget pe coloanele indicatorilor economici,  posibilitatea de a adăuga articole de tip serviciu (nestocabile) pe foile de aprovizionare, folosirea șabloanelor Word la crearea conținutului email-urilor pentru o comunicare standardizată, îmbunătățiri privind integrare cu Office 365 etc.

Dacă vreți să aflați mai multe despre funcționalitățile din Business Central, o puteți face consultând pagina Resurse Business Central. Pentru a fi la curent cu cele mai recente funcționalități și cu noutățile din domeniu, vă recomandăm  abonarea la newsletter-ul realizat lunar de Kepler Management System.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns