Dynamics 365 for Sales (CRM)

Clienții reprezintă activul cel mai de preț al unei companii. Cu Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) puteți câștiga clienți noi și păstra pe cei existenți, oferindu-le informația și serviciile pe care le doresc, la momentul potrivit.

Dynamics 365 for Sales (CRM) pune tehnologia în serviciul dvs. și veți:

Crește vânzările – prin gestionarea leadurilor și oportunităților de vânzări. Cu fluxurile de lucru setate în sistem, practic întreaga organizare a procesului de vânzări va fi realizată în Dynamics 365.

Automatiza marketingul – realizați campanii de marketing segmentate și comunicați cu leadurile și clienții. Dynamics 365 înglobează cele mai bune practici de marketing, pe care le puteți folosi în avantajul dvs.

Gestiona activitățile de service – planificați activitățile și resursele de service, creați și urmăriți incidentele de service, aveți un calendar al activităților și comunicați structurat cu clientul.

Vreți să știți:

Ce cred clienții despre experiențele care le sunt livrate?

Cum au schimbat tehnologiile  întregul mod de relaționare?

Ce poate face Dynamics 365 for Sales (CRM) pentru afacerea dvs. ?

Click here to adClick here to add yod yo

ur own text

În prezentarea video de mai jos vedeți  ce ușor se lucrează cu Dynamics 365 for Sales(CRM).

Testați gratuit Dynamics 365 for Sales (CRM).

 Contactați-ne!

Modalitatea prin care oamenii cumpără s-a schimbat…

Dynamics CRM for salespeople

…nu ar trebui să modificaţi modalitate prin care vindeţi?

9 din 10

cumpărători spun că vă vor căuta când vor fi gată să cumpere.

IDG Enterprise, “Lead Generation Marketing Trends”, 2013 link

57%

Clienţii sunt la 57% din procesul de cumpărare înainte să vorbească cu dumneavoastră.

CEB, “The New High Performer Playbook”, 2012 link

Ajutaţi oamenii de vânzări să livreze experienţe extraordinare pentru a închide mai multe întelegeri, rapid cu Dynamics 365 (CRM) – Microsoft Sales Productivity Solution

Peisajul marketing-ului s-a schimbat…

Dynamics CRM for marketers

…Nu ar trebui să fiţi acolo unde sunt clienţii dumneavoastră?

85%

dintre liderii de marketing consideră că marketing-ul face lucruri astăzi pe care nimeni nu ar fi crezut ca vor reprezenta o responsabilitate acum trei sau patru ani.

B2B CMOs Must Evolve Or Move On”, Forrester Research

82%

din CMO sunt nepregătiţi pentru explozia de date, în timp ce 2 din 3 CMO simt presiunea dinspre board pentru a demonstra valoarea de marketing.

IBM Global C-suite Study 2013 link

Ajutaţi oamenii de marketing să livreze mesaje de branding pe toate canalele, să interacţioneze unu la unu cu clienţii şi să demonstreze impactul  de marketing – cu Microsoft Dynamics CRM.

În timp ce 90% dintre organizaţii consideră că customer service contează, doar 30% dintre clienţi simt că primesc o experienţă extraordinară…

Dynamics CRM for marketers

…nu ar trebui să le anticipaţi nevoile cu servicii proactive şi personalizate?

36%

poate fi imbunătăţirea satisfacţiei clientului prin suport multi-channel

Conform Forrester Research

86%

dintre clienţi sunt dispuşi să plătească mai mult pentru o experienţă de business mai bună.

Conform Fortune Magazine

Ajutaţi oamenii de customer service să aibă interacţiuni de succes prin diferite canele, să înteleagă nevoia din întreaga piaţă online şi măriţi productivitatea agenţilor dumneavoastră – cu Microsoft Dynamics CRM