Dynamics 365 Business Central și Power Platform
Dynamics 365 Business Central și Power Platform
Compania Microsoft, de o bună bucată de vreme, implementează o strategie prin care diversele sale aplicații pentru afaceri devin din ce în ce mai integrate, iar cloud-ul permite ca aceste integrări să ajungă la un nou nivel. De ele beneficiază și sistemul ERP Dynamics 365 Business Central; sunt deja bine cunoscute integrările cu aplicații precum Office 365 și Dynamics 365 for Sales (CRM), dar mai puțin cunoscută, fiind de dată mai recentă, e integrarea cu suita de aplicații Microsoft Power Platform.
Microsoft Power Platform cuprinde patru aplicații create pentru a accelera și simplifica procesele de afaceri. Sunt aplicații care în cea mai mare parte nu necesită introducerea de cod (low-code development) și care prin intermediul unor conectori pot comunica cu celelalte aplicații de la Microsoft, printre care și Dynamics 365 Business Central. Cele patru aplicații sunt: Power BI, Power Apps, Power Automate și Power Virtual Agents. Toate încorporează elemente de inteligență artificială și pot comunica între ele; un conector creat în una din aplicații poate fi folosit și de către celelalte.
Power BI – este o soluție de business intelligence cu o puternică componentă vizuală, care transformă date din surse multiple în grafice și tablouri de bord intuitive. Pentru Dynamics 365 Business Central există deja niște pachete de rapoarte gratuite, care se pot instala din Microsoft AppSource și folosi ca atare. Pentru mai multe detalii privind capabilitățile soluției puteți consulta pagina Kepler privind Power BI
Power Apps – cu ajutorul ei se pot crea, utilizând șabloane predefinite și funcții de tip ”drag-and-drop”, aplicații mobile. De exemplu, în doar câteva minute, prin intermediul unui conector putem accesa datele din lista de articole din Dynamics 365 Business Central și construi o aplicație mobilă care să permite agenților de vânzări aflați pe teren să consulte lista de articole, să vadă stocul în timp real și chiar să efectueze tranzacții.
Power Automate – cu ajutorul acestei aplicații putem crea diverse fluxuri de lucru și automatiza operațiuni, informația putând să circule între diverse alte aplicații de afaceri de la Microsoft. De exemplu, putem crea un flux de aprobare privind generarea unei comenzi de cumpărare. Sau putem crea un flux prin care, atunci când trimitem către un client un email cu o ofertă de vânzare, oferta să se arhiveze automat undeva în MicrosoftOneDrive. Pentru Dynamics 365 Business Central, Power Apps are deja mai multe fluxuri gata configurate, ce pot fi utilizate imediat.
Power Virtual Agents – este cea mai recentă aplicație din cadrul suitei, ea permite crearea facilă a unor roboți de chat (chatbots) înzestrați cu inteligență artificială. Aceștia pot ajuta în activitățile legate de relația cu clienții – customer service, în special când e vorba de sarcini repetitive, permițând personalului să se ocupe de cererile mai complexe.
În articole viitoare vom detalia modul de lucru cu aceste aplicații, care vă pot ajuta să eficientizați procesele de afaceri și să obțineți și mai multe beneficii din implementarea sistemului ERP Dynamics 365 Business Central.
Dacă vreți să aflați mai multe despre funcționalitățile din Business Central, o puteți face consultând pagina Resurse Business Central. Pentru a fi la curent cu cele mai recente funcționalități și cu noutățile din domeniu, vă recomandăm abonarea la newsletter-ul realizat lunar de Kepler Management System.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!