• Suport și mentenanță Dynamics NAV (Navision)

    Servicii oferite de o echipă de profesioniști, pregătiți să vă ajute în rezolvarea oricăror probleme.

Suport şi mentenanţă Dynamics NAV (Navision)

Dumneavoastră aveți nevoie ca sistemul Dynamics NAV (Navision) să vă ajute permanent în derularea processelor de afaceri, iar misiunea noastră este să facem acest lucru posibil.

Kepler Management Systems vă pune la dispoziție o echipă de consultanță experimentată, care cunoaște  bine soluția și a realizat implementări și suport la clienții din varii domenii de activitate . Ne mândrim cu clienții noștri, cei mai vechi sunt de mai bine de 10 ani în portofoliul nostru și în tot acest timp i-am ajutat să se dezvolte, am fost alături de ei.

De multe ori, problemele apar datorită unor customizări inadecvate ale sistemului, dezvoltări care nu au fost bine proiectate și care generază erori sau afectează funcționalitățile standard. Kepler are și o echipă puternică de dezvoltare, care lucrează atât pentru clienții din țară, cât și pentru parteneri externi.

Programul de asistență și suport este flexibil, iar funcție ceea ce vă doriți vă putem oferi diverse formule de abonament. Acordăm maximă importanță incidentelor critice care vă pot bloca activitatea și garantăm prin contract timpul maxim de răspuns pentru incidente.

Servicii suport

Serviciile noastre de suport Microsoft Dynamics NAV (Navision) includ următoarele activităţi:

  • Help-desk (telefon, e-mail, acces remote)
  • Consultanţă  pentru implementare software (parametrizare sistem, analiză cerinţe, analiză date, recomandări pentru utilizare software în funcţie de cerinţele de business)
  • Instruire utilizatori
  • Dezvoltări adiţionale
  • Instalări de patches şi fixes publicate de Microsoft (dacă Clientul este înscris în programul de mentenanţă Microsoft Enhancement Plan pentru Dynamics NAV)
  • Asistenţă utilizatori pentru corecţii date în cazul erorilor daorate operării greşite sau al unor probleme externe (hardware, erori bază de date sau sistem de operare, etc.)
  • Asistenţă utilizator pentru import date (liste de preţuri etc.)
  • Asistenţă pentru personalul tehnic al clientului în realizarea de task-uri de mentenanţă: backup bază de date / restaurare, mentenanţă utilizator, upgrader-uri hardware sau sistem de operare, schimbare platformă hardware, etc.
  • Suportul este asigurat pentru orice versiune de Dynamics NAV (Navision)

Contactaţi-ne pentru mai multe detalii, preţuri sau suport oferit pentru cerinţele dumneavoastră de business.

Mentenanţă produs

Maximizaţi valoarea soluţiei Microsoft prin programul de mentenanţă Business Ready Enhancement Plan

Mulţi clienţi care se înscriu în planul de mentenanţă o fac pentru a îşi proteja investiţia şi pentru a fi siguri că soluţia lor rămâne actualizată. Dar adevăratul ROI (Return Of Investment) începe în momentul în care se înglobează toate celelalte servicii puternice şi inovaţii pe care le primiţi ca parte a  Business Ready Enhancement Plan. Business Ready Enhancement Plan poate juca un rol foarte important în a vă menţine satisfăcut de soluţia dumneavoastră Microsoft. De fapt, cercetările au demonstrat că toţi clienţii care au optat pentru Enhacement Plan sunt mult mai mulţumiţi decât cei care nu au făcut-o. Principalele beneficii de a rămâne în Enhancement Plan sunt:

  • Profitaţi de upgrade-ul la noile versiuni. Optând pentru ultimele versiuni ale soluţiei Microsoft Dynamics, aveţi acces la noile funcţionalităţi şi capabilităţi care vă ajută business-ul să rămână în prima linie a tehnologiei.
  • Obţineţi toate actualizările de produs şi un ciclu de viaţă de 10 ani de suport. Aceste actualizări periodice conţin modificări de produs care menţin soluţia la un nivel înalt de performanţă.
  • Clienţii primesc acces la Customer Source, un Web portal realizat special pentru clienţii Microsoft Dynamics care sunt înscrişi în Business Ready Enhancement Plan. Acest site Web securizat oferă accesul la beneficiile Enhancement Plan precum şi informaţii care ajută la reducerea costurilor, 24/7. Veţi fi capabili să rezolvaţi probleme rapid şi fără costuri folosind instrumente de suport şi acces nelimitat la o colecţie foarte mare de cursuri de training. De asemenea, veţi avea acess la site-ul comunităţii Microsoft Dynamics , care vă permite să fiţi în legătură cu parteneri şi alţi experţi din industrie.