Cortana_Analytics

Training Microsoft Romania – Advanced Analytics și IoT

Training Microsoft Romania – Advanced Analytics și IoT În perioada 7-9 martie a avut loc la sediul Microsoft Romania o sesiune de training intitulată ”Advanced Analytics și IoT ”. În cadrul acestei sesiuni au fost prezentate aplicații și servicii disponibile în cadrul suitei Cortana Intelligence, care cu siguranță vor stârni interesul mediului de afaceri în […]

Logo Kepler Management Systems

Kepler Management Systems are în 2016 o creștere a cifrei de afaceri cu peste 25% față de anul precedent

Kepler Management Systems are în 2016 o creștere a cifrei de afaceri cu peste 25% față de anul precedent   Kepler Management Systems, implementator  al soluțiilor pentru afaceri Microsoft Dynamics,  anunță pentru anul 2016 o cifră de afaceri de 600 000 EUR, în creștere cu peste 25% față de anul precedent.

Dynamics Mobile for Dynamics NAV

KMS își îmbogățește portofoliul de produse cu soluția Dynamics Mobile

KMS își îmbogățește portofoliul de produse cu soluția Dynamics Mobile Kepler Management Systems oferă clienților săi un nou produs, Dynamics Mobile, o soluție de mobilitate pentru sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV. Soluția vine cu două module predefinite, Modulul de Vânzări și Modulul de Depozit, dar ea poate fi customizată și pentru alte tipuri de activități, […]

ynamics-NAV-Navision-Fisa-Resursa.

Planificarea resurselor în Dynamics NAV

Planificarea resurselor în Dynamics NAV Pentru companiile care doresc optimizarea utilizării resurselor umane, sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV (Navision) oferă modulul de Planificare Resurse. Acesta este util îndeosebi pentru companiilor care oferă servicii cu valoare adăugată înaltă și care doresc să urmărească costurile, veniturile și profiturile la nivel de angajat. Aceleași elemente se pot urmări […]

Dynamics NAV (Navision) - Integrarea EDI

Tehnologia EDI în Dynamics NAV

Tehnologia EDI în Dynamics NAV EDI (Electronic Data Interchange) este o tehnologie ce facilitează schimbul de date între partenerii de afaceri. Ea a apărut din necesitatea de a transmite un volum mare de documente de afaceri în format electronic (comenzi, facturi, avize etc.).