Newsletter KMS

Newsletter Kepler Management Systems

Newsletter Kepler Management Systems Începând cu luna octombrie 2018 Kepler Management Systems va redacta lunar un newsletter adresat în principal clienților săi, dar nu numai. Newsletter-ul  se dorește a fi un instrument de informare util tuturor celor care vor să  cunoască cât mai multe despre Dynamics NAV (Navision) și va conține:

Activități automatizate în Dynamics NAV

În  lucrul cu un sistem ERP există situații când este necesar să se desfășoare anumite activități recurente și care, în principiu, nu au nevoie de un feedback din partea utilizatorului. Pentru astfel de situații în Dynamics NAV există funcționalitatea numită ”Coadă Lucrări”, care face posibilă declanșarea unei activități  la un moment dat  în condițiile specificate […]

Dynamics Business Central - Dynamics NAV -Navision

Dynamics NAV va deveni Dynamics 365 Business Central

Începând cu luna octombrie 2018 în România va fi disponibilă noua versiune de Microsoft Dynamics NAV, redenumită Dynamics 365 Business Central.

Dynamics_NAV_Navision_Centru_Rol

Grupele de înregistrare în Dynamics NAV

Grupele de înregistrare în Dynamics NAV În Microsoft Dynamics NAV (Navision) grupele de înregistrare fac legătura între modulul financiar-contabil și celelalate module operaționale (vânzări,cumpărări, stocuri, producție, service etc.). Prin intermediul lor, la înregistrarea tranzacțiilor sumele se duc în contabilitate fără ca operatorul să fie nevoit să cunoască conturile contabile asociate fiecărui tip de tranzacție.

Dynamics NAV – generarea facturilor din contracte

Dynamics NAV – generarea facturilor din contracte Tranzacțiile economice  între parteneri au la bază o relație contractuală, iar de multe ori contractele specifică în mod clar prețul, cantitatea și perioada  în care bunurile vor fi livrate sau serviciile prestate. În cazul în care tranzacțiile ce decurg din contract sunt recurente, este avantajos  pentru cel care […]