• Microsoft Dynamics 365 (CRM): O nouă era a vânzării

    Livraţi experienţe extraordinare clienţilor şi ghidaţi productivitate vânzărilor

  • Microsoft Dynamics 365 (CRM): Market smarter

    Livraţi experienţe de marketing incredibile

Clienții reprezintă activul cel mai de preț al unei companii. Cu Microsoft Dynamics 365 (CRM) puteți câștiga clienți noi și păstra pe cei existenți, oferindu-le informația și serviciile pe care le doresc, la momentul potrivit.

Dynamics 365 (CRM) pune tehnologia în serviciul dvs. și veți:

Crește vânzările – prin gestionarea leadurilor și oportunităților de vânzări. Cu fluxurile de lucru setate în sistem, practic întreaga organizare a procesului de vânzări va fi realizată în Dynamics 365.

Automatiza marketingul – realizați campanii de marketing segmentate și comunicați cu leadurile și clienții. Dynamics 365 înglobează cele mai bune practici de marketing, pe care le puteți folosi în avantajul dvs.

Gestiona activitățile de service – planificați activitățile și resursele de service, creați și urmăriți incidentele de service, aveți un calendar al activităților și comunicați structurat cu clientul.

Vreți să știți:

Ce cred clienții despre experiențele care le sunt livrate?

Cum au schimbat tehnologiile  întregul mod de relaționare?

Ce poate face Dynamics 365 (CRM) pentru afacerea dvs. ?

Click here to adClick here to add yod yo

ur own text

În prezentarea video de mai jos vedeți  ce ușor se lucrează cu Dynamics 365 (CRM).

Testați gratuit Dynamics 365 (CRM).

 Contactați-ne!

Modalitatea prin care oamenii cumpără s-a schimbat…

Dynamics CRM for salespeople

…nu ar trebui să modificaţi modalitate prin care vindeţi?

9 din 10

cumpărători spun că vă vor căuta când vor fi gată să cumpere.

IDG Enterprise, “Lead Generation Marketing Trends”, 2013 link

57%

Clienţii sunt la 57% din procesul de cumpărare înainte să vorbească cu dumneavoastră.

CEB, “The New High Performer Playbook”, 2012 link